Vernici skalpela (Petruša bi u Ženevu)

Scalpel-Surgery_83006-150x150 narandža free

– A đe mene riječ, jadan?

– Pa zašta će tebe, Petruša, riječ?

– Kako, zašta će mi?…toliki naši ljudi na položaju u Bijograd…pa da me zapade ijedna aperacija…ne bi ga bogomi kamenila…no, vala, nijedna!

– Jel moooguuućeee?!…ne mogu vjerovati???…Ti dosle nijesi NIJEDNOM aperisana???!!!

– Ja bogomi, nijednom!

– Je li ovo ljuuudiii moguuuućeee???

– (Ne mogu vjerovati???) glas iz publike

– Kad ti velim da je tako…moguće!

– Uuuuuu!!!… pa to je za mene novost!…A od čega si ti bolesna?

– Pa… ne vidim ka najbolje

– (Kako ne vidi?… vidi…vidi) glas

– Ne vidim, jadan, ka nekad…Šta je tebi?

– Oli Petruša da te ja vodim kod mojega kirurga?!… A?

– Oću…kako neću?… taj tvoj kirurg, evo već pet godina aperiše slepo crijevo Milu Marinku… pa šta učinje?… Ništa!… Kake vajde?… Nikake

– Vidjećeš ti kaki je on stručnjak!… samo da ga pronađem…

– Daj, Joviša… ne tandaraj… sjedi dolje!… Ajde!

– Pa đe bi ti Petruša voljela da se aperišeš?

– Ako može, vala, ja bi najviše voljela u Ženevu

– (Aaaaa?!… I ja bi u Ženevu!) glas

– U Ženeeeevu???… Pa da ja to zapišem!… A?

– Zapiši

– I sad, da predložim da se sa našijem ljuđima, gore u Bijograd, počne razgovor o odlasku Petrušinom u Ženevu!… Da se otlen počne… slažete li se?!

– Slaaaažemooo!!!

– Prema tome!… Prema tome!… Sastanak sa dnevnim redom: „Razvoj ovoga kraja“ ovim je – gotov!

Iz tv serije: „Volim i ja nerandže no trpim“

Ostavite odgovor

