Autentična priča

„Pozdrav svima. Mnogo sam srecna sto sto nisam jedina koja VERUJE U PRESNU HRANU, vidim da vas ima jos
Da skratim pricu – ja sam do pre 3 godine bila telesno zdrava (sem akni i viska 20 kg – te kilograme sam dobila u roku od 2 godine, bez promene ishrane), pre 2 godine sam zavrsila terapiju sa roakutan -om ( veoma opasan lek za akne po kozi ); od tad mi se zivot pretvorio u (malo je reci) horor film. Moje dijagnoze su u poslednje 2 godine : obesitas, bolest stitne zlezde Hasimoto tireo ( ANTI TPO i ANTITIREOGLOBULINSKA AT. veoma visoke vrednosti)., pcos (policisticni jajnici), lezala na Klinickom Centru zbog jakog opadanja kose (alopecia androgenetica), nokti su mi se klatili i povecavali (meso oko korena nokta nestane), hirsuitismus (tako nekako), dobila mast i holesterol, gljivice pod noktima, hiperinsulinenija, METABOLICKI SINDROM, depresija (pila neki antidepresiv 4 dana i bacila ono sto mi je ostalo – OVIH 5 ENDOKRINOLOGA STO SU ME LECILI NEMAJU POJMA DA RADE SVOJ POSAO, kljukaju me pogresnim lekovima koji mi SMETAJU i onda kasd im ja dodjem placuci sa novim problemima koji su posledica tih lekova onda me posalju kod psihijatra. Treba oni da idu kod psihijatra, a ne ja, jer mi je od svega samo psiha ostala normalmna), opstipacija, slaba cirkulacija, lice mi se posle roakutana ocistilo, sad opet je katastrofa, postala sam alergicna na svu bizuteriju, metale sa farmerki, brojanice, prljavstinu… Ima tu jos dijagnoza…“

preuzeto sa:  http://alterinfo.wordpress.com/

Ostavite odgovor

